  • 11. Data: 2021-02-10 14:53:00
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 12:30:38 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Widzisz... jak już tam zajrzałeś fujjjjj to może się czegoś dowiesz,
    > zobaczysz jak wygląda życie w innym matrixie, uświadomisz coś sobie...

    Już sobie uświadomiłem, że istnieją wspaniałe inicjatywy, o których nie
    miałem pojęcia. Boję się tylko, żeby Holeckiej nic się nie stało na
    Syberii, bo słabej kobiecie trudno się opędzić od wszystkich wilków i
    niedźwiedzi.
    Zamiast szlakiem Armii Andersa powinna raczej ruszyć szlakiem Krystyny
    Pawłowicz, gdyż kąpiele w siarce w Malinowym Zdroju to dla niej bardziej
    naturalne środowisko.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-02-10 15:23:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > Zamiast szlakiem Armii Andersa powinna raczej ruszyć szlakiem Krystyny
    > Pawłowicz, gdyż kąpiele w siarce w Malinowym Zdroju to dla niej bardziej

    Hmmm... nijak nie może mi wyjść inaczej niż to, że w otoczeniu
    Pawłowicz i Holeckiej czuć siarką.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 13. Data: 2021-02-10 15:49:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Feb 2021 15:23:46 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Hmmm... nijak nie może mi wyjść inaczej niż to, że w otoczeniu
    > Pawłowicz i Holeckiej czuć siarką.

    Młynarska była w tym przybytku i rozkminiła, czemu Pani Sędzia tak ochoczo
    wraca do Malinowego Zdroju:

    "- Fantastyczne miejsce na totalnym odludziu. Tam są cudowne kąpiele w
    siarce. Wchodzisz do siarki, moczysz du*ę i wychodzisz jak młody bóg -
    zażartowała. Nie była tam wtedy sama, ale towarzyszyła jej Joanna Kurowska.
    - Siedziałyśmy w tej siarce od rana do nocy i widać efekty - śmiała się
    dziennikarka.
    Pointą wspomnienia była próba odgadnięcia "prawdziwych" powodów wizyty
    Pawłowicz. - Po prostu pani Krystyna zapragnęła spotkania z siarką -
    powiedziała Młynarska."

    https://natemat.pl/338039,afera-z-pobytem-pawlowicz-
    w-hotelu-mlynarska-zazartowala-o-powodach-wizyty#

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 14. Data: 2021-02-10 16:26:56
    Temat: Re: Media na ostro [atakują siarką]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > powiedziała Młynarska."
    >
    > https://natemat.pl/338039,afera-z-pobytem-pawlowicz-
    w-hotelu-mlynarska-zazartowala-o-powodach-wizyty#

    Jak to zmienia sytuację prawną?

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2021-02-10 16:36:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2021-02-10 o 12:22, Henryk Hajdan pisze:

    >Dlatego tvp info powinno istnieć dla równowagi w przyrodzie a widz ma
    >sobie sam wyrobić zdanie.

    No ale zaraz - a co po wyborach, jak wygra PO/KO, czy tam Holownia ?

    Bo zaloge TVP sie wyp*, a widz gdzie ma szukac rownowagi - w Gazecie
    Polskiej ?

    >Wszelakie zakusy Czaskoskiego na likwidację WOLNYCH mediów należy
    >uznać za próbę łamania podstawowych wolności obywatelskich

    wolnych, czyli ktorych ?

    J.

  • 16. Data: 2021-02-10 17:19:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 16:36, J.F. pisze:

> [...]

    A kufa - to teraz czaskowski jest z wermahtu?

    > wolnych, czyli ktorych ?

    Generalnie uważam, że do wszystkich poza brukowcami i szurami należy od
    czasu do czasu zajrzeć. Wiadomo za to które wolne na pewno nie są -
    rezimowe;)

    A IMHO definicje wolnych mediów spełnia angora. Choć czasem diskopolo i
    faktem zajeżdza.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-02-10 19:21:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Akurat teraz oglądam (i słucham) Trwam, a później mecz pucharu Włoch w TVP Sport.
    Jakby co jest jeszcze 1024 programów z satelity.

    Pytanie z Wielkiej Gry: kto powiedział "wygrajcie sobie wybory"?

  • 18. Data: 2021-02-10 19:25:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To tak jak z homoseksualistami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają, że ich
    "odbyt" jest równoważny z waginą. Nie jest.
    Powrotu do hetero życzę.

    -----
    > To tak jak z płaskoziemcami... płaczą, że są dyskryminowani, bo uważają, że ich
    "teoria" jest równoważna z faktami naukowymi. Nie

  • 19. Data: 2021-02-10 19:43:44
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F. napisał(a):
    > Trwa protest prywatnych mediow - zamiast programu jest informacja, ze
    > rzad przez podatek od reklam dąży do ich likwidacji.
    >
    > Hm ... może i racja.

    Bzdura. Po prostu większość korpo leci sobie w kulki.

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firmy-placace-
    najwiekszy-podatek-dochodowy-cit-w-2019-roku-cyfrowy
    -polsat-przed-tvn-allegro-przed-olx-liderem-pko-bp

    https://youtu.be/KhwmDJ5C1gY
    1h 24min
    Wróbleski:
    Firmy małe i średnie płacą w PL jakieś 12% efektywnego podatku
    duże korpo płacą w PL ok 1,5%....

  • 20. Data: 2021-02-10 21:15:33
    Od: Kviat

    W dniu 10.02.2021 o 19:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > To tak jak z homoseksualistami... płaczą, że są dyskryminowani, bo
    > uważają, że ich "odbyt" jest równoważny z waginą. Nie jest.

    Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają?
    Albo nie... to wcale nie jest ciekawe. Nie moja sprawa.

    Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje
    robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych - nie
    potrafią sobie z nimi poradzić w inny sposób. Wydaje im się, że w ten
    sposób się maskują i normalni ludzie tego nie widzą...
    Więc to nie ma nic wspólnego z tym, co homoseksualiści uważają, lecz z
    tym, co uważają prawackie kościółkowe kryptogeje.

    Ja nie mam problemów z homoseksualistami, bo mnie nie dręczą "brudne"
    myśli z nimi związane i mój świat nie kręci się wokół ich odbytów.
    I do tego mam bonus w postaci mniejszej konkurencji, więc tym bardziej
    nie mam powodów żeby ich nie lubić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr