  • Data: 2021-02-10 21:15:33
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2021 o 19:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > To tak jak z homoseksualistami... płaczą, że są dyskryminowani, bo
    > uważają, że ich "odbyt" jest równoważny z waginą. Nie jest.

    Ciekawe skąd ty wiesz, że oni tak uważają?
    Albo nie... to wcale nie jest ciekawe. Nie moja sprawa.

    Homoseksualiści są dyskryminowani, bo kościół i prawackie kryptogeje
    robią na nich nagonkę z powodu natrętnych myśli z tym związanych - nie
    potrafią sobie z nimi poradzić w inny sposób. Wydaje im się, że w ten
    sposób się maskują i normalni ludzie tego nie widzą...
    Więc to nie ma nic wspólnego z tym, co homoseksualiści uważają, lecz z
    tym, co uważają prawackie kościółkowe kryptogeje.

    Ja nie mam problemów z homoseksualistami, bo mnie nie dręczą "brudne"
    myśli z nimi związane i mój świat nie kręci się wokół ich odbytów.
    I do tego mam bonus w postaci mniejszej konkurencji, więc tym bardziej
    nie mam powodów żeby ich nie lubić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr