  • Data: 2021-02-12 17:33:49
    Temat: Re: Media na ostro
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Astralny Rębajło a...@g...com ...
    > >
    > A te spolki córki to co potem robią z tym zyskiem?

    Nie co robią z zyskiem, tylko ile mają potrącone podatku np.
    na cyprze. Często się zastanawiam, czy wy głupie, czy tylko rżnieta tylko głupa.

    Tak czy siak polsaty z tego co widać mogą być wkurwieni i są w miarę obiektywni i
    płacą podatecki,
    resztę można i powinno się dojechać wg. standardów łunijnych.