  • 21. Data: 2005-02-03 10:05:00
    Temat: Re: Media Markt - reklamacja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nnowy napisał(a):

    > no nie... MM jest stroną umowy jeśli chodzi o zakup i nie da rady go
    > wykluczyć z pośrednictwa :-)

    No to trzeba zerknac w warunki tej umowy i wszystko jasne ;P

    j.

  • 22. Data: 2005-02-03 10:19:41
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    nome <n...@p...wp.pl> wrote:

    > o mój boże... to ty sam wszystko w garażu produkujesz?

    A nie pomyslales ze na MM swiat sie nie konczy? Po prostu mozna miec
    wstret do niektorych firma i programowoa zakladac ze noga tam nie postanie,
    ot chocby MM [za styl reklam swiadczacy o postrzeganiu klienta i scenach,
    ktore tam maja miejsce np: podczas wyprzedazy] albo McDonald's - tu wiadomo
    za co ;)

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 23. Data: 2005-02-03 10:30:37
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    nome wrote:

    > bo <a...@a...edu.pl> wypocił(a):
    >
    > o mój boże... to ty sam wszystko w garażu produkujesz?

    Nie.. tylkow Media Markt nie kupuje..

    Skoro oni uwazja, ze nei sa dla idiotow,
    toja wole z nimi nic wspolnego nie miec..

    Wole firme, ktora KAZDEGO kulturalnie obsluzy,
    i tlumacze sobie ich slogan wlasnie tak..

    Jak ktos jest takim idiota....,
    jest sam sobie winien...

    Boguslaw

  • 24. Data: 2005-02-03 11:43:21
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

> [...]
    > To co piszesz jest nieaktualne od 01.01.2003 r, zreszta nawet w
    > trybie rekojmi mozliwosc odstapienia od umowy i zadania zwrotu ceny bylo
    > dopiero przy _PONOWNEJ_ naprawie [czyli towar musial min. dwa razy sie
    > zepsuc].
    > Oczywiscie umowa gwarancyjna moze przewidywac korzystniejsze warunki,
    > ale sprzedawcy ksztaltuja ja zazwyczaj w sposob jeszcze mniej dogodny -
    > czesto po 5 naprawach przysluguje prawo odstapienia od umowy w tym trybie.
    > Gdyby typowo zawierali prawo odstapienia od umowy przy pierwszej usterce

    poszukam wieczorkiem i sprawdzę dokładnie

  • 25. Data: 2005-02-03 12:56:54
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    nnowy <n...@g...pl> napisali:
    > Sprzęt się popsuł, więc MM powinien oddać całą kasę, a zobowiązanie wobec

    Ale komu ma ta kase oddac? Przeciez nie tobie, bo nie jestes wlascicielem
    tego aparatu.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 26. Data: 2005-02-03 13:16:05
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> wypocił(a):
    > Ale komu ma ta kase oddac? Przeciez nie tobie, bo nie jestes wlascicielem
    > tego aparatu.

    hmmm... a na kogo wystawili ewentualną fakturę?

    --
    pozdrawiam
    nome

  • 27. Data: 2005-02-03 17:05:55
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    hmmm.... chyba rzeczywiśćie masz rację, ale i tak mi coś tu nie gra :-)
    no cóż, jak będe coś reklamował to zerknę do przepisów na pewno

    pozdr

  • 28. Data: 2005-02-03 17:12:51
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > Kłocic, jak juz. Widac nie tylko o gwarancji nie slyszales, o ortografii
    > rowniez;).

    a sory, ktoś mi pozamieniał klawisze w klawiaturze :-)
    heh... a zdarzyło mi się napisać każdy przez "rz" - jak to zobaczyłem to
    dopiero był obciach :-)
    nie wiem jak to nazwać, ale akurat z ortografii jestem w miarę dobry - za
    długo siedzę przy klawiaturze ;)

    > Bzdura jest to, co piszesz. I najsmieszniejsze, ze stare przepisy wlasnie
    > Ty podajesz.

    Rzeczywiście wygląda na to, że masz rację. Zwracam honor.

    pozdr
    nnowy