    From: "nnowy" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Media Markt - reklamacja
    Date: Thu, 3 Feb 2005 01:38:14 +0100

    > Ales se pan wykombinowal, malo z krzesla nie spadlem, jak to nie jest zart
    > to az nie wiem co powiedziec... ;PPP

    Jak dla mnie to jest logiczne.
    A jak działa sprzedaż na raty???

    Klient wziął na raty aparat zaciągając kredyt w Lukasie, albo gdzieś tam
    indziej. Gotówka spłyneła od kredytodawcy do MM i finito.
    Klient jest dłużnikiem kredytodawcy i w zasadzie MM guzik to powinno
    obchodzić.
    Sprzęt się popsuł, więc MM powinien oddać całą kasę, a zobowiązanie wobec
    kredytodawcy jest na mojej głowie...
    Czy nie tak to działa? Czy coś pomieszałem?
    Oczywiście dla klienta żaden to biznes jesli kredyt nie był darmowy...bo
    kosztu uruchomienia kredytu chyba już nikt nie zwróci