  • Data: 2005-02-03 00:30:17
    Temat: Re: Media Markt - reklamacja
    Od: "nnowy" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze, podawane dni zawsze liczone sa jako robocze.

    Robocze?? Pierwsze słyszę, ale nie sprawdzałem dokładnie, więc się kłucić
    nie będę..

    > Po drugie, pieniedzy mozesz domagac sie po min. 3 naprawach gwarancyjnych
    > (z reguly - i jesli po 3 wymianach dalej sprzet nie dziala).

    Bzdura, to masz chyba jakieś stare przepisy, tak było, ale wieki temu
    Teraz można żądać zwrotu pieniądzy przy pierwszej reklamacji. Już chyba dwa
    razy korzystałem z tego prawa.
    A wydaje mi się że aparaty nie są tu wyjątkiem...