    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Date: Tue, 12 Apr 2005 20:46:59 +0200

    > zaskarzyc o kradziesz? i czy moge sie do dowodu rejestracyjnego wspisac
    > bez jego zezwolenia? Bede chciala go sprzedac, a wiem, ze on mi teraz
    > wszystko juz utrudnia wiec nie mam co na niego liczyc! CO ROBIC? JAK
    > ODDZYSKAC SAMOCHOD?

    Jesli on jest w dowodzie, to moze z nim zrobic co zechce .... chociaz
    teoretycznie to majatek wspolny. Ot takie nasze panstwo ...

    Poza tym nie musisz miec prawa jazdy, zeby byl zarejestrowany na ciebie.
    Prawo jazdy jest wymagane do poruszania sie samochodem po drogach
    publicznych, a nie do posiadania samochodu.

    Teraz to juz po ptokach. Jedyne co mozesz to wystapic do sądu, ale
    wowczas przyznasz sie , ze dostalas nieopodatkowaną darowizne ...

    Pewnie bardzo ci pomoglem ... :]
    --
    Krzysiek, Krakow