  • Data: 2005-04-12 19:20:16
    Temat: Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    AngelSky wrote:

    > jak masz zamiar pisac TAKIE bzdury to najlepiej sie wcale nie mieszaj i
    > nie wypowiadaj...bo dla mnie to jest tragedia a dla ciebie gluuupi zart!
    > pozdrawiam

    Dla normalnego człowieka to co piszesz to głupi żart.
    Czopeczek na wstrzymanie, i logiczne myślenie włączyć.
    Jak brak logiki, 200zł i porada u adwokata.
    A żeby roztrzęsioną panienke obsłużyć, to jeszcze 200 za nieprzyjemnośc
    pracy z furiatką.

    Czy rozróżniasz prawo od emocji?
    Może i masz głebokie przekonanie o słuszności ;-) ale to jeszcze trzeba
    udowodnić. I od tego est Sąd.

    MZ