  • Data: 2005-04-12 18:57:02
    Temat: Re: Maz mi ukradl samochod jak moge go odzyskac?pomozcie!
    Od: AngelSky <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jesli on jest w dowodzie, to moze z nim zrobic co zechce .... chociaz
    > teoretycznie to majatek wspolny. Ot takie nasze panstwo ...
    >
    > Poza tym nie musisz miec prawa jazdy, zeby byl zarejestrowany na ciebie.
    > Prawo jazdy jest wymagane do poruszania sie samochodem po drogach
    > publicznych, a nie do posiadania samochodu.
    >
    > Teraz to juz po ptokach. Jedyne co mozesz to wystapic do sądu, ale
    > wowczas przyznasz sie , ze dostalas nieopodatkowaną darowizne ...
    >
    > Pewnie bardzo ci pomoglem ... :]
    tak ...wiem ze nie trzeba mi prawa jazdy by byc w dowodzie rejestr. nie
    o to chodzi...pozyczyl pieniadze od moich dziadkow obiecal ze odda i
    teraz nie oddaje i powiedzial ze tego nie zrobi...w rozmowie tez jest to
    zawarte o pozyczce obietnicy jej oddania itp. czy takie nagranie jest
    jakim dowodem? a swoja droga to faktycznie musi odprowadzic podatek za
    to ze odkladala mi na ksiazeczce pieniadze na samochod? przeciez to
    chore zeby skladac cos dla dziecka(oszczednosci)
    i pozniej zeby je mu przekazac to placic panstwu jeszcze podatek! a co
    my mamy w zamian i z jakiej racji mamy oddawac swoje pieniadze!?