  • Data: 2018-07-18 21:10:09
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Była. Moja. Którą fachowo przekleiłeś.

    W oryginalnym poście nie było:
    "Jesteś pewny?
    Bo jak na razie to sam jesteś w grupie która wszystkich mających
    inne zdanie stawia w jednaj kategorii a pozostałych w innej.
    Co więcej dyskusje zaczynasz od obrażania rozmówcy. Prawda tuptusiu
    niedzielny?
    Wróć jak dostrzeżesz że świat nie jest czarno biały wedle twoich osądów.
    "
    Tyle zostało po twojej ingerencji:
    ">
    > Jesteś pewny?

    Tak.

    - -
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com
    "

    > Weź już przestań z tym "a nie bo Ty". Nudne to jest.

    To dlaczego robisz to samo kilka linijek wyżej?
    Jak ty to robisz to nie jest nudne?

    > LOL. Nie tuptusiu. Po prostu sprawdziłem i napisałem, bo mnie
    > zaciekawiło czemu się tak zapowietrzyłeś. :)

    "To zrobiłeś z siebie idiotę który innych oskarża o swoje wady. "
    Zadowolony?