  • Data: 2021-11-02 08:45:17
    Temat: Re: _Master_ : PIZDA sędziowska wypuściła PRZEMYTNIKA
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Sędzia który wypuścił przemytnika na wolność z miejscem zamieszkania
    > poza Polską JEST PIZDĄ.
    >
    > Linka nie będzie a szacunku TYM BARDZIEJ
    >
    > Lepiej?

    A ile mu *realistycznie* groziło?
    Cztery lata "przyklepujące" jakby dwa lata aresztu prokuratura uciułała?
    Tak *w praktyce* sąd skazał go na szybkie wydalenie z Polski/Schengen
    w trybie Polańskiego. Teraz mu tylko trzeba co parę lat "wysyłać"
    wezwania żeby mu się nie przedawniło jak Polańskiemu w Polsce.
    Wezwanie najpierw na stawienie się w tej sprawie, a potem w sprawie
    niestawienia się na poprzednie wezwania.

    Powiedzieć że ja tej decyzji "nie pochwalam" to słownictwo dyplomatyczne.
    Tyle że jeśli do opierdolenia przyzwoicie sędziego *na grupie prawo*
    "dwa zdania" miałyby wystarczyć to sędziowie musieliby zejść na psy.

    --
    A. Filip