    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maskujcie się, bracia
    Date: Sun, 20 Jan 2013 10:26:13 +0100

    Dnia 2013-01-20 01:36, Użytkownik witek napisał:

    > A art 78.4 wyraznie mówi, że ma cię to interesować.

    Jesteś w błędzie. W sytuacji kiedy jestem nieobecny a pojazd jest
    komuś niezbędny każdy z członków rodziny może go sobie poużywać
    i nie muszę wiedzieć kto to zrobił. Jak dotąd żaden mundurowy
    nie wysłał mnie do sądu aby ten przekonał mnie że jednak powinienem
    się zainteresować.
    Kolejny przypadek to zostawiam samochód kolegom w pracy a jest
    ich co najmniej dwu, też nie muszę wiedzieć który jechał, podaje
    dwa nazwiska a odpowiednie służby niech sobie ustalają który z
    nich skoro nie potrafią czytelnego zdjęcia zrobić. W tym przypadku
    także nie chcieli nikogo do sądu wysyłać.