  • Data: 2013-01-19 14:38:43
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.01.2013 16:30, maruda pisze:
    > http://prawo.rp.pl/artykul/757715,971511.html?utm_so
    urce=Rzeczpospolita+&utm_medium=twitter

    > RPO: ITD nie ma prawa ścigać wykroczenia odmowy wskazania kierowcy

    Wiesz, z jednej strony też mi nieco przeszkadzają te wszystkie
    fotoradary czające się na najdrobniejsze przekroczenie prędkości... ale
    z drugiej strony jeszcze nigdy nie dostałem zdjęcia, a jeżdżę tylko
    mniej-więcej zgodnie z limitem.

    Może to wystarczy? (poza gminami typu Biały Bór, gdzie przypierdalają
    się nawet o 1km/h - chociaż wg mnie można się w takich przypadkach
    wybronić przed sądem argumentując, że ciągłe wpatrywanie się w licznik
    byłoby dużo bardziej niebezpieczne niż tak drobne przekroczenie)

    Może po prostu zamiast płakać na fotoradary, lepiej zastosować się do
    rady głównego bohatera "Lair! Lair!" czyli "Przestań łamać prawo,
    dupku!" ;->

    (żeby nie było - nie nazywam nikogo dupkiem, tylko cytuję ;) )