  • Data: 2013-01-19 20:37:42
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-19 14:50, Robert Tomasik pisze:

    > Chory kraj. Rozumiałbym, gdyby ograniczenie prawa do wnoszenia
    > oskarżenia wynikało z przyczyn merytorycznych. Przykładowo konieczna

    Kraj jest w porządku, Kraj jest zdrowy. Naród też, jako-tako, pomimo
    "państwowej 'służby' zdrowia" (nie da się aż tyle cudzysłowów poupychać
    i pozagnieżdżać).
    Chore jest tzw. "państwo" i tzw. "prawo".

    A merytorycznie - pisałem tu kiedyś o oskarżeniu mnie o niewskazanie kto
    zaparkował (nieprawidłowo) mój samochód. Oznaczony czas oznaczono jako
    moment stwierdzenia tego faktu przez SM, gdy auto już zdążyło zdrowo
    wystygnąć i nikomu nie było powierzone. To jest dopiero chore.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda