    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maseczki - jak to wygląda w prawie innych krajów?
    Date: Sun, 12 Apr 2020 20:26:28 +0200
    <5e9336fb$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5e9359a6$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2020-04-12 o 20:10, Shrek pisze:

    > Akurat w moim lesie w DC jest w miarę pusto zarówno przed jak i po
    > zakazie. Tak w ogóle to nawet nie wiem czy on pod lasy państwowe podpada.

    Kabacki i Bielański to nie. Raczej pod parki.
    Na Sobieskiego był taki fajny mały, ale prawdziwy lasek to go kiedyś
    ogrodzili dla wariatów szpitala na Sobieskiego. Tam niestety żaden chory
    do lasku nie wejdzie, bo tak jest struty prochami, że nawet z łóżka nie
    wstanie. Byłam tam raz odwiedzić sąsiadkę (dobra kobieta) to widziałam
    jak tam jest. Pacjentki na ogół śpią całą twarzą na poduszce. Moja
    sąsiadka tam umarła.