    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Date: Thu, 22 Oct 2009 17:42:11 +0200

    Budzik pisze:
    [..]
    > Demagogia w sensie odnoszenia starych przepisów i uwarunkowan do obecnego
    > stanu rzeczy.

    Tylko o jakich starych przepisach mówisz i uwarunkowaniach?
    Chodzi Ci o to, że teraz jest limit większy czy o coś innego ?

    > bzdura.
    > czy limit dozwolonej predkosci na poziomie 300 tyiecy uznasz za limit?
    > Bo przeciez sa samochodu, ktore potrafia jechac wiecej.

    Kto tu mówił o demagogii? :)

    15 tys. euro to mniej niż kosztuje porządne auto.
    Czyli auta już nie mogę kupić za gotówkę.
    Naprawdę uważasz, że to limit odpowiadający 300 tys. km/h w przypadku
    prędkości auta?

    > No wlasnie cały czas nie wskazałes, kogo to dotyka.

    Mnie dotyka, tamtego dotyka i innych dotyka.
    Chcę kupić auto jadę do firmy co go chce sprzedać i.. co?
    Nie mogę!

    Oni mówią - zrób przelew to wydamy auto.
    Robię przelew - wracam , a tu firma plajtuje i auta/towar zajęte przez
    komornika.
    Kto mi zwróci kasę?
    Rząd, który mnie zmusił do takiego niepotrzebnego ryzyka? Już to widzę.

    > dobrze, ze sam sie z tego smiejesz.

    Śmieję się bo wiem, że banki biorą kasę za wpłaty i wypłaty, więc Twój
    argument jest do kitu.

    > takie gadaie to sranie.
    > Mow albo powiedz ze nie masz pomysłu.

    Ja wiem jak przechowywać pieniądze i nie mam zamiaru publicznie pisać
    jak to robić.

    pozdrawiam
    Arek