  • Data: 2002-09-01 19:11:19
    Temat: Re: Mandaty za nie uiszczenie oplaty za parkowanie
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański) szukaj wiadomości tego autora

    =?iso-8859-2?Q?Adam_\=22=5FaDi=5F\=22_Gu=BCmierski?=
    <a...@s...waw.pl.USUN-TO> popisuje tak:

    >----Taaaaa...moim samochodem jeździ dziennie ok 15 osób
    I cóż z tego ? To nie jest usprawiedliwienie
    - prowadz ewidencje (wazne - z data i godzina) ;-P

    >nie jestem w stanie ustalić która osoba w danej chwili popełniła
    1. To twoj problem ;-)
    2. Do tego cie ustawodawca nie zobowiazywal ('do ustalania') ;-/
    3. Masz jedynie, na zadanie uprawnionego ogranu wskazac, KOMU
    powierzyles pojazd w danym dniu i o okreslonej godzinie.

    >i co na to szanowna władza ??? ;-)))
    Wlasciwy organ za nie podporzadkowanie sie obowiazkowi (wskazania, a
    ktory to wynika z art. 78. 4 PoRD, gdybys pytal) kieruje wniosek do
    sadu o ukaranie z art. 65. § 2 KW.
    Dla 'szanownej władzy' obojetne kto placi (ty czy kumpel) - wazna
    jest "kasa", nie jej wlasciciel ;-)

    Artur Golański