    From: Marcin Żyła <m...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za rozmawianie przez radiotelefon, wyrok, farsa
    Date: Wed, 05 Apr 2006 16:28:03 +0200

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ale na swoim kwicie możesz mieć nawet napisane że to stacja graficzna z
    > zainstalowanym NetMeetingiem.

    > Za to znaczenie słowa "telefon" jest też chyba dość jasne, że jest to
    > urządzenie służące do zdalnego prowadzenia rozmów.
    > A czy technicznym środkiem przekazu tej rozmowy jest taka, czy śmaka
    > radiostacja, to już na prawdę nie będzie sędziego interesowało.
    > W ustawie nie jest napisane co jest telefonem, a co nie, natomiast SJP
    > pod hasłami "telefon" i "radiotelefon" nie pozostawia wątpliwości że
    > Twoje radio również jest telefonem.

> [...]

    Od początku: ustawa która cokolwiek reguluje to Prawo Telekomunikacyjne
    - czyuli podstawowy akt prawny.
    Określa co jest telefonem a co nie.
    Nie RADIOTELEFONEM a telefonem, urządzeniem nadawczo odbiorczym i
    zakończeniem sieci ruchomej.

    I jak przyswoisz te podstawowe prawdy to wróć.

    Po powrocie zapytaj dlaczego sąd nie skazał za telefon a za "inne
    niebezpieczne", możliwe, że załapiesz.

    MZ