  • 11. Data: 2004-02-29 08:18:10
    Temat: Re: Mandat za czerwone swiatlo
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > A sprawa nie ulegnie przedawnieniu? Co zrobia jesli nie zaplace mandatu
    > bo np. nie mam z czego? Wniosek do sadu zloza? Jak to jest w praktyce we
    > Wroclawiu?
    >
    > maYk

    jak nie zaplacisz to komornik lub US z ciebie sciagnie
    i dolicza sobie jesczze koszty

    no chyba, ze nie pracujesz, nie masz konta w banku
    i w najblizszym czasie nie masz zamiaru miec,
    w tym przypadku ja bym nie placil,

    w kazdej innej sytuacji US z ciebie sciagnie ten mandat
    (dziala dosc skutecznie), to tylko kwestia czasu

  • 12. Data: 2004-02-29 08:19:04
    Od: "Bob" <b...@n...pl>

    > A sprawa nie ulegnie przedawnieniu? Co zrobia jesli nie zaplace mandatu
    > bo np. nie mam z czego? Wniosek do sadu zloza? Jak to jest w praktyce we
    > Wroclawiu?
    >
    > maYk

    poza tym przeciez mandat sie nalezal, przejechales na czerwonym swietle
    i mandat przyjales

  • 13. Data: 2004-02-29 11:03:24
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niedawno oglądałem sobie mandat. Na drugiej stronie jest instrukcja
    obsługi.
    > Było tam że należy go zapłacić i takie tam rózne. Było również napisane
    coś
    > takiego. Jak nie zapłacisz mandatu to zostanie ( lub moze zostać , nie
    > pamietam dokładnie) sprawa skierowana do sądu.

    Jeśli jeździsz tak jak czytasz to... uważaj na siebie.
    To "coś" o skierowaniu do sądu dotyczy mandatu zaocznego.

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2004-02-29 13:08:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    maYk wrote:

    > Nie prosilem o nauki, ale o wytlumaczenie jak odbywa sie cala ta
    > procedura.

    Co ci z procedury? Wykroczenie jest ewidentne i tylko sobie kosztów
    narobisz.

    Płać i dziękuj, że tylko tyle.

  • 15. Data: 2004-02-29 13:25:46
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@W...gazeta.pl>

    Leszek <l...@b...fm> napisał(a):

> [...]
    >

    > Jeśli jeździsz tak jak czytasz to... uważaj na siebie.
    > To "coś" o skierowaniu do sądu dotyczy mandatu zaocznego.

    To po co jest napisane na takim co do ręki sie dostaje. Tomek

  • 16. Data: 2004-02-29 15:39:08
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > To po co jest napisane na takim co do ręki sie dostaje. Tomek

    Bo druk jest uniwersalny (gotówkowy, kredytowy i zaoczny).

    Pozdr
    Leszek

  • 17. Data: 2004-03-01 18:24:45
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > jak nie zaplacisz to komornik lub US z ciebie sciagnie
    > i dolicza sobie jesczze koszty

    a tych kosztów przy mandacie 100 pln i egzekucji przez US jest całe 6,50
    pln (sprawdzone empirycznie w 2003 r.)

    s.