  • Data: 2003-10-09 22:30:45
    Temat: Re: Mandat za brak biletu w autobusie MPK
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No przeciez to napisalem

    Nie miej mi za zle ze sie czepiam ;-) ale jest roznica miedzy tym co
    napisalismy.

    Ty napisales ze termin ulega wydluzeniu z chwila wejscia na droge sadowa.
    Czyli np. 1 stycznia 2000 r. jest poczatek biegu 3 letni terminu
    przedawnienia.
    1 stycznia 2002 r. wstepujesz na droge sadowa. - wedlug ciebie termin
    wydluza
    sie o 10 lat - czyli przedawni sie z uplywem 1 stycznia 2012r.... A co
    bedzie jesli
    proces bedzie sie ciagnal 12 lat ;-))?

    Wedlug mnie1 stycznia 2002 r. bieg terminu przedawnienia ulegnie przerwaniu.
    Po wydaniu prawomocnego wyroku (np po 12 latach -1 stycznia 2014)
    zacznie biec OD NOWA ale juz przez 10 lat- czyli przedawnie sie z uplywem
    1 stycznia 2024r....

    Jest roznica prawda?