    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat - windykacja
    Date: Sat, 03 May 2003 10:25:06 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pa230.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl
    <8...@4...com>
    <3...@p...onet.pl>

    Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> napisał:

    >dsykutujemy na grupie. Prezentujesz jakiś pogląd, to należałoby napisać
    1. Z powodu kompletnego braku prawnych argumentów z twojej strony,
    'pisaninę' z tobą nie nazywam 'dyskusją'. Kolejnych listów nie będzie.
    2. Na poparcie tego co ja napisałem, podałem zapisy Ordynacji
    podatkowej, a także opinię profesora prawa z U.W., a Ty ?
    Twoja opinia przeciw opinii profesora ;-P

    >Wskazałem przepis, który moim zdaniem dopuszcza
    >prowadzenie egzekucji z nadpłaty podatku
    Chyba kupie sobie lupe, by zobaczyć 'przepis, który wskazałeś'.
    Tobie też radzę ! (i wiedz, że 'ustawa' nie jest jedna, więc każdy
    podaje 'która' oraz art. lub paragraf)

    >Podane artykuł mówi o potrącaniu,
    BTW "artykuł NIE mówi". Z Ordynacji podatkowej:
    art. 75. § 1. "Nadpłaty podlegają zaliczeniu z urzędu na poczet
    zaległych oraz bieżących zobowiązań podatkowych, a w razie ich braku
    podlegają zwrotowi z urzędu." Tyle. EOS !

    Artur Golański