  • Data: 2012-03-28 14:07:28
    Temat: Re: Mandat i blokada na prywatnej posesji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale skoro nie wiesz, to po co powołujesz się na przepis z istotnym
    > warunkiem? Masz zdjęcie - widzisz tam jakieś zagrożenie bezpieczeństwa
    > _ruchu_?

    Czy Was jakaś tępota umysłowa na tym psm ogarnęła?
    Pytanie było czy SM ma prawo interweniować na terenie prywatnym.
    MA - zgodnie z przepisami MA TAKIE PRAWO.
    Czy zaistniało tam zagrożenie bezpieczeństwa? Nie wiem, bo za mało znamy
    szczegółów tej sytuacji (wybacz, ale jeśli na podstawie jednego zdjęcia
    jesteś w stanie cokolwiek wywnioskować, to chylę czoła), ale widocznie
    zaistniało, skoro SM interweniowała.
    No do licha ciężkiego, czy naprawdę tak trudno połączyć jedno z drugim?

    BTW - tam jest zakaz postoju i zatrzymywania się.
    Myślisz, że mieli za dużo takich znaków w hurtowni i dlatego postawili w tym
    miejscu czy może powód był poważniejszy?

    N.