    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat, ale sprawa nietypowa
    Date: Tue, 29 Mar 2011 23:24:18 +0200

    Śmierdząca, raczej.
    Albo tyś znajomek leśniczego itp,
    albo jakaś mafijka / szantażyk leśnika,
    albo nie wiadomo co.

    Mandat bez podpisu to podejżana sprawa.

    Jak mnie pszeszukiwano i kazana rozbierać się do naga,
    i kazano podpisać, że nie mam zastszeżeń do pszeszukania i zatszymania -
    nie podpisałam, ale z mojego punktu widzenia to jest afera
    i ktoś za to powinien odsiedzieś za kratkami.
    (Oczywiście z tego co wiem nikomu poza mną włos z głowy nie spadł.)

    Dla mnie to jakoś niemożliwe , że tak bez powodu.