  • 1. Data: 2004-06-25 18:18:03
    Temat: Mandat Karny
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    W stycziu tego roku dostalem mandat karny 400zl nie zaplacilem go bo po
    prostu nie mam z czego jestem na utrzymaniu rodzicow ja sam nie pracuje.
    MIesiac temu wystapilem do Urzedu skarbowego o nadanie numeru NIP (wymagane
    w pracy ktora chce podjac) i jakis tydzien po decyzji nadania nip przyszlo
    mi pisemko z Urzedu skarbowego zdzialu egzekucyjnego o zaplate 424zl +
    odsetki podatkowe tak pisza. Pismo przyszlo do skrzynki nie potwierdzalem
    odbioru takze nie wiem co teraz zrobic Wczesniej niz we wrzesniu nie jestem
    w stanie zaplacic bo nie mam jak. na dole pisemka pisze "NIezgloszenie sie
    spowoduje wszczecie czynnosci egzekucyjnych, tzn zajecie i zwiezienie mienia
    ruchomego. Zakladam tez ze nie mam nic na siebie zarejestrowanego. Co
    radzicie ?

  • 2. Data: 2004-06-26 06:49:09
    Temat: Re: Mandat Karny
    Od: "gosia" <g...@i...pl>

    Hmm egzekucja w administracji. NIe potrebują wszczynania postepowania
    sądowego.
    W pierwszej kolejności będą ci czesać wynagrodzenie za pracę, jezeli
    stwierdzą że odprowadzasz do US zaliczkę na podatek, to ci zajmą
    wynagrodzenie a potem zwrot podatku, aczkolwiek jednocześnie mogą chcieć
    zając ruchomości, które posiadasz, lub ktore znajdują sie w twoim miejscu
    zamieszkania, o le przedstawiają wartość handlową.

  • 3. Data: 2004-06-26 10:30:16
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Gigant" <g...@a...net> napisał:

    >o zaplate 424zl +odsetki podatkowe tak pisza.
    Mandat NIE jest podatkiem i nie ma żadnych odsetek.

    > "NIezgloszenie sie spowoduje wszczecie czynnosci egzekucyjnych,
    Możesz zgłosić się i wyjaśnić swoją sytuację finansową i uzgodnić
    ewentualny termin wpłaty zaległości.

    >Zakladam tez ze nie mam nic na siebie zarejestrowanego.
    Na pewno nie masz komputera, roweru, atrakcyjnego aparatu
    telefonicznego itp. ;-)

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-06-26 14:16:02
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    no dobra ale to ze mieskzam z rodzicami to chyba musza uwzgeldnic pozatym
    jak udowodnia mi ze np komputer czy telewizor jest moja wlasnoscia ???
    powiem nawet wiecej na komputer jest faktura i faktura jest wystawiona na
    zupelnie na kogo innego takze chyba kompa nie zabiora

  • 5. Data: 2004-06-26 18:35:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Gigant" <g...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > zupelnie na kogo innego takze chyba kompa nie zabiora

    W praktyce właściciel telewizora musi dowieść, ze nie jest on Twój, tylko
    jego.