  • 1. Data: 2002-11-06 14:32:40
    Temat: Mandat
    Od: "Ronin" <j...@i...pl>

    co zrobic zeby nie zaplacic mandatu? Byl wczoraj u mnie komornik i
    powiedzial ze jak nie zaplace to wejdzie mi na pensje lub sciagnie ze zwrotu
    z podatku. Mandat wynosi 100zl. Czy cos da sie zrobic?
    Dziekuje

  • 2. Data: 2002-11-06 14:46:58
    Temat: Re: Mandat
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Ronin" <j...@i...pl> naskrobał/a w

    > co zrobic zeby nie zaplacic mandatu? Byl wczoraj u mnie komornik i
    > powiedzial ze jak nie zaplace to wejdzie mi na pensje lub sciagnie
    > ze zwrotu z podatku. Mandat wynosi 100zl. Czy cos da sie zrobic?

    Możesz się zwolnić z pracy, a wszystko co masz rozdać biednym ;)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak wygenerowac ciag znakow o bardzo dobrej losowosci? Posadzic usera przed vi i
    kazac mu wyjsc.

  • 3. Data: 2002-11-06 15:00:31
    Od: "Ronin" <j...@i...pl>

    a tak powaznie, moze jakies tylne drzwi? :)

  • 4. Data: 2002-11-06 15:01:21
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > a tak powaznie, moze jakies tylne drzwi? :)
    > Użytkownik "Ronin" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zwrotu

    Chyba można jeszcze umrzeć..?
    TS

  • 5. Data: 2002-11-06 15:07:46
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    zwrotu
    > z podatku. Mandat wynosi 100zl. Czy cos da sie zrobic?

    Zaplacic, a na przyszlosc uwazac jak sie jezdzi.

    Albercik

  • 6. Data: 2002-11-06 15:09:01
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "TomekS" <t...@d...com.pl> naskrobał/a w

    > Chyba można jeszcze umrzeć..?

    Wyjechać z kraju, albo wysadzić US w powietrze ;)
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.

  • 7. Data: 2002-11-06 15:13:07
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    > Wyjechać z kraju, albo wysadzić US w powietrze ;)

    Z tym wysadzaniem to lepiej uważać, żeby nie podwyższyli podatków ;-)
    TS

  • 8. Data: 2002-11-06 16:25:59
    Od: Kazik <s...@p...onet.pl>

    Ronin wrote:
> [...]
    > powiedzial ze jak nie zaplace to wejdzie mi na pensje lub sciagnie ze zwrotu
    > z podatku. Mandat wynosi 100zl. Czy cos da sie zrobic?

    Postąpić jak prawdziwy ronin

    kazik