  • Data: 2006-08-22 09:00:43
    Temat: Re: Mandat
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Anow" <s...@p...onet.pl> napisał:

    >wypisać madat za to że w Mikołajkach źle zaparkowałem?
    A skąd wiadomo, że to ty zaparkowałeś? Kto i kiedy ustalił winnego?

    >muszę ten madat przyjąć i go zapłacić?
    Żadnego MK nie musisz przyjąć, ale przyjęty powinieneś zapłacić.

    >Czy Policja powinna mi przedstawić jakieś dokumnety ktore to poświadczą.
    Na pewno mają wniosek od kogoś (policja, SM). Jednak najpierw trzeba
    ustalić z właścicielem czy i komu powierzył swój pojazd do używania
    danego dnia.

    --
    Artur Golański