  • Data: 2002-03-13 11:44:31
    Temat: Re: Mam pytanie.Alimenty.?
    Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gwidonie, a ja mam wrażenie, że Darek nie chce alimentów dla siebie, tylko
    > jego ex-kobieta wystąpiła o alimenty na dziecko. I w tej sytuacji "nic"
    > chyba nie będzie właściwą odpowiedzią (a przynajmniej mam taką nadzieję ;-))
    >
    > BTW chyba powinna powstać grupa pl.soc.prawo.alimenty ;-))
    >
    > Monika

    A więc Moniko masz rację nie chcę alimentów dla siebie i to moja ex wystąpiła o
    nie.Jestem ciekaw jak w mojej sytuacji kiedy jestem bezrobotnym
    niezarejestrowanym sąd może wymagać jakichkolwiek alimentów.Z tego co wiem
    jeżeli ja nie mogę płacić to w takim wypadku kwota jeśli będzie jakaś zasądzona
    to będzie ona wypłacana z funduszu alimentacyjnego.Pytanie-czy jeżeli podejmę
    pracę i powiadomie o tym sąd czy będę musiał tą kwotę która narosła (z
    funduszu) wyruwnać i dalej płacić na bieżąco.A jeżeli nie znajdę pracy i kwota
    osiągnie znaczną sumę co w tedy.
    Czy fakt że nie byliśmy i nie jesteśmy w związku małżeńskim ma tutaj jakieś
    znaczenie?
    Czy moja ex moż nasłać na mnie komornika?
    Pozdrawiam Darek.