  • 41. Data: 2009-09-01 07:42:10
    Temat: Re: Malzenstwo z 4 dniowym dzieckiem wyrzucone na bruk!!!!
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 1, 9:22 am, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Zainteresowało mnie dlaczego się wypowiadasz w temacie, który u mnie --
    > na podstawie samego tytułu -- kwalifikuje się do filtra ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Mam zapalenie gardla i sie nudze :)

  • 42. Data: 2009-09-01 17:09:21
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:

    > ja nic nie pisałem o byciu na garnuszku, tylko o prawie do mieszkania we
    > włassnym domu!:O)

    Pełnoletnie dziecko własny dom to będzie miało, jak sobie go kupi albo
    wybuduje. Ewentualnie dostanie w spadku.

    Justyna, z alergią na roszczeniową postawę dzieci.

  • 43. Data: 2009-09-01 17:30:10
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "krys" napisał:
    > Pełnoletnie dziecko własny dom to będzie miało, jak sobie go kupi albo
    > wybuduje. Ewentualnie dostanie w spadku.
    > Justyna, z alergią na roszczeniową postawę dzieci.

    czyli według ciebie to po osiagnieciu pełnoletności stajesz się
    bezdomnym?:O)

  • 44. Data: 2009-09-01 17:37:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:

    > czyli według ciebie to po osiagnieciu pełnoletności stajesz się
    > bezdomnym?:O)

    Nie, po osiągnieciu pełnoletności wypadałoby stać się dorosłym. A bycie
    dorosłym polega na wzięciu życia we własne ręce a nie na ogladaniu się na
    mamusię i tatusia. Rodzice często pomagają potomstwu, ale nie jest ich
    obowiązkiem rozwiazywanie problemów dziecka.
    Justyna

  • 45. Data: 2009-09-01 18:17:35
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 01:30, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > sugerujesz że jest prawo dające takie prawo automatycznie niepełnoletniemu
    > synowi i automatycznie je likwidujące pełnoletniemu synowi?:O)

    W duzym urposzczeniu tak jest. Dziecko maloletnie/bedace na utrzymaniu
    rodzicow ma podstawe ustawowa do mieszkania w lokalu rodzicow. Dziecko
    dorosle nie ma podstawy ustawowej [tzn. nie ma podstawy dajacej mu z
    samego faktu bycia dzieckiem prawa do lokalu] - co nie wyklucza, ze
    jakas pdostawe ma [np. umowna].

    Bycie doroslym - co zaskakujace - to nie tylko prawo do kupienia fajek
    i pornosa. To takze zdjecie "parasola" ochronnego z takiego dzieciaka.

    > ja nic nie pisałem o byciu na garnuszku, tylko o prawie do mieszkania we
    > włassnym domu!:O)

    Ty masz chociaz mature? Bo o wyksztalcenie prawnicze to Cie nie
    podejrzewam.

    Jakiego wlasnego? A gdzie dziecko ma prawo wlasnosci do rzeczy
    rodzicow?

    > ale nikt nikomu nic nie musi dawać, mo mieszkanie już jest:O)

    Wiesz co - skoncz jakas szkole, przeczytaj jakis kodeks - to pogadamy.

    Z jednej strony piszesz, ze sie nie znasz, podstawy nie znasz [ew.
    znasz tylko nie pamietasz co to za pdostawa] - z drugiej strony zas
    zgrywasz w temacie znawce.

    Nie masz bladego pojecia o temacie w ktorym sie wypowiadasz po co wiec
    zgrywasz znawce i sie tak spinasz?

  • 46. Data: 2009-09-01 18:18:54
    Od: BK <b...@g...com>

    On 1 Wrz, 19:30, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> wrote:

    > czyli według ciebie to po osiagnieciu pełnoletności stajesz się
    > bezdomnym?:O)

    Jest roznica miedzy bezdomnym, a nie posiadajacym tytulu prawnego -
    wynikajacego z bycia dzieckiem wlasciciela/najemcy - do nieruchomosci.

  • 47. Data: 2009-09-01 18:45:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    a.googlegroups.com BK
    <b...@g...com> pisze:

> [...]
    > dorosle nie ma podstawy ustawowej [tzn. nie ma podstawy dajacej mu z
    > samego faktu bycia dzieckiem prawa do lokalu] - co nie wyklucza, ze
    Czy uważasz, że dziecko mające ustawowe prawo do uzyskania pełnoletności
    zamieszkiwać w lokalu rodzica/rodziców i z tego prawa korzystające, z chwilą
    ukończenia 16 roku życia może zostać wystawione na wycieraczkę?
    Bardzo prosiłbym o konkretne, prawne umocowanie odpowiedzi.

    --
    Jotte

  • 48. Data: 2009-09-01 18:47:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h7jq5l$s9j$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > chwilą ukończenia 16 roku życia
    18, oczywiście.

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2009-09-01 19:12:09
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "krys" napisał:
> [...]
    > mamusię i tatusia. Rodzice często pomagają potomstwu, ale nie jest ich
    > obowiązkiem rozwiazywanie problemów dziecka.

    ale ty nie pitol mi o swoim światopoglądzie, bo masz go niźle zagmatwanego,
    bo niby jak człowiek zmuszany do chodzienia do szkoły do 18stego roku życia
    i pozbawiony prawa do pracy i jeszcze podlegajacy woli rodziców ma niby
    wżiąć sprawy w swoje ręce?:O)
    ha ha ha pewnie ma sie zarejestrować w okolicznym urzędzie pracy i jak oni
    mu znajdą robotę za 1500zł brutto (bo nie wiadomo czy coś znajdą, bo mają
    tylko tszy oferty na kszysz:O) i kupi sobie mieszkanie i zarobi jeszcze na
    siebie (po drodze zostajac okradzionym między innymi przez tych tak zwanbych
    dorosłych rodziców, bo oni zaplanowali sobie dożywotnie wakacje na
    emeryturce:O)
    czy może to wzięcie sie do roboty to wysłanie owych rodziców bliżej boga i
    odziedziczenie "ich" mieszkania?:O)

  • 50. Data: 2009-09-01 19:17:01
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "BK" napisał :
> [...]
    > dorosle nie ma podstawy ustawowej [tzn. nie ma podstawy dajacej mu z
    > samego faktu bycia dzieckiem prawa do lokalu]

    skoro jakaś podstawa prawna dała temu człowiekowi prawo do mieszkania a
    żadna podstawa tego mieszkania go nie pozbawiłą to znaczy że nadal ma prawo
    do tego mieszkania:O)
    zero logiki i myślenia, do razu widać wykształcenie prawnicze!:O)

    poza tym nie ma podstawy prawnej pozwalajacej wyrzucić kogokolwiek
    mieszkajacego w lokalu na bruk!:O)

    > co nie wyklucza, ze jakas pdostawe ma [np. umowna].

    śmieszny jesteś ha ha ha