  • 1. Data: 2002-09-20 14:54:56
    Temat: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl>

    Jestesmy studentami studiow dziennych i zamierzamy wziac slub. Chcielismy
    sie dowiedziec czy przysluguje nam pomoc socjalna z Uniwersytetu, poniewaz
    nie mamy zadnych dochodow i mozemy liczyc tylko na siebie.

    --
    Pozdrawiamy

    Para MP

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    w...@2...pl

  • 2. Data: 2002-09-20 17:04:24
    Temat: Re: Malzenstwo i studia dzienne
    Od: "Dawid W." <h...@N...gazeta.pl>

    Wasiuk <w...@2...pl> napisał(a):

    > Jestesmy studentami studiow dziennych i zamierzamy wziac slub. Chcielismy
    > sie dowiedziec czy przysluguje nam pomoc socjalna z Uniwersytetu, poniewaz
    > nie mamy zadnych dochodow i mozemy liczyc tylko na siebie.

    To zalezy od uniwersytetu, wiec popytaj w rektoracie. Na uniwersytecie na
    ktorym ja studiuje, pary malzenskie, maja pewne udogodnienia np. w postaci
    tanszego akademika (za dziecko nie placi sie nic).

  • 3. Data: 2002-09-20 17:17:27
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl>

    > To zalezy od uniwersytetu, wiec popytaj w rektoracie. Na uniwersytecie na
    > ktorym ja studiuje, pary malzenskie, maja pewne udogodnienia np. w postaci
    > tanszego akademika (za dziecko nie placi sie nic).

    Moj chlopak jest z miasta w ktorym studiujemy wiec bedziemy razem mieszkac u
    niego, a dziecka na studiach nie planujemy miec (chyba ze... :))))))

    Wasiuk

  • 4. Data: 2002-09-21 21:16:35
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wasiuk" <w...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Moj chlopak jest z miasta w ktorym studiujemy wiec bedziemy razem mieszkac
    > niego, a dziecka na studiach nie planujemy miec (chyba ze... :))))))
    >
    > Wasiuk

    To może i ślubu nie planujcie skoro was nie stać i nie macie dochodów.

  • 5. Data: 2002-09-21 21:27:46
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl>

    > To może i ślubu nie planujcie skoro was nie stać i nie macie dochodów.

    To to ze nie mamy dochodow to nie mamy wziasc slubu? Co ma jedno do
    drugiego? Chyba nie wiesz co to jest milosc?

    Wasiuk

  • 6. Data: 2002-09-21 21:39:27
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > To to ze nie mamy dochodow to nie mamy wziasc slubu? Co ma jedno do
    > drugiego? Chyba nie wiesz co to jest milosc?

    Co ma milosc do slubu?

    Karol

  • 7. Data: 2002-09-21 21:48:33
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl>

    > Co ma milosc do slubu?

    Ma duzo... ale widze ze chyba musisz dorosnac zeby to zrozumiec... i nie
    bede ci tu tego wyjasnial.

    Wasiuk

  • 8. Data: 2002-09-21 23:51:35
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    Wasiuk z adresu <w...@2...pl> napisał w artykule

    > Ma duzo... ale widze ze chyba musisz dorosnac zeby to zrozumiec... i
    > nie bede ci tu tego wyjasnial.

    To właśnie do ślubu trzeba dorosnąć,a nie żenić się nie mając żadnych
    dochodów...Jeszcze Ci się odechce tej miłości jak nikt Ci nie da jeść ;-)

  • 9. Data: 2002-09-22 07:52:57
    Od: "Tomasz Wojciechowski" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Wasiuk" <w...@2...pl> napisał w wiadomości

    > Ma duzo... ale widze ze chyba musisz dorosnac zeby to zrozumiec... i nie
    > bede ci tu tego wyjasnial.
    >
    > Wasiuk
    chwile wczesniej pisales:
    "Moj chlopak jest z miasta w ktorym studiujemy wiec bedziemy razem mieszkac
    niego, a dziecka na studiach nie planujemy miec (chyba ze... :))))))"
    Wiesz, KRO mowi, ze malzenstwo to zwiazek kobiety i mezczyzny - moze
    wyjedziecie do Holandii?!?
    pozdrawiam
    TW

  • 10. Data: 2002-09-22 11:53:59
    Od: "Wasiuk" <w...@2...pl>

    > To właśnie do ślubu trzeba dorosnąć,a nie żenić się nie mając żadnych
    > dochodów...Jeszcze Ci się odechce tej miłości jak nikt Ci nie da jeść ;-)

    Pozwol ze to bedzie juz nasza osobista sprawa i to nie ty bedziesz decydowac
    o naszym zyciu... A tak nawiasem mowiac to post chyba tyczyl innego tematu a
    nie czy mamy wziasc slub teraz czy jak juz sie ze strzazejemy bo wtedy
    akurat juz bedziemy mieli jakies konkretne dochody... Totalna bzdura

    Wasiuk

    (Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
    w...@2...pl