    From: Michał Gnap <m...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Małżeństko a wojsko...
    Date: Thu, 17 Nov 2005 12:31:48 +0000 (UTC)

    > A czemu mieliby nie wziac Cie do wojska po slubie? To wojsko jak
    > Kosciol, tylko dla kawalerow?

    No wiec jest tak, ?eby rozwiaae w?tpliwo?ci...
    Po ?lubie jeste? dalej poborowym zobowi?zanym do odbycia zasadniczej
    s?u?by wojskowej, ale z tego co mi wiadomo ?onatych nie powp?uj?
    ponoae jakie? pieni?dze z tytu?u roz?akowego p?aciae by musieli ale
    w tej kwestji nie jestem zori?towany, najlepiej przekr?c do swojego
    WKU (Wojskowej Komisji Uzupe?nie?) i poprostu zapytaj,
    je?li chodzi o Wroc?aw to wystarczy
    przedstawiae akt ma??e?stwa i Ci? nie wciel?.
    Ale polecam kontakt z WKU.

    Ps, flaszka weselna dla mnie. :-)

    --
    misiu