  • 1. Data: 2008-01-21 18:00:20
    Temat: Maksymalny mandat za przejechanie na czerwonym świetle?
    Od: m...@g...com

    Witam.

    Sprawa jest prosta. Przez moją nieuwagę przejechałem na czerwonym
    świetle. Wlepili mi 500 zł i punkty karne. Czy to czasem nie za dużo?
    Z taryfikatora wynika od 100 do 250. Czy policja może przyznawać
    mandaty za to samo wykroczenie na widzi mi się?

    Dziekuję za odp.

    Pozdrawiam,
    McWilk.

  • 2. Data: 2008-01-21 18:35:32
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    Do 250zl jest dla pieszego na pasach jak leci na czerwonym.
    Do 500zl jest dla kierowcy jak jedzie na czerwonym.

    -

  • 3. Data: 2008-01-21 20:05:27
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Regand pisze:
    > Do 250zl jest dla pieszego na pasach jak leci na czerwonym.
    > Do 500zl jest dla kierowcy jak jedzie na czerwonym.

    Ktoś praktykował już czy można oszczędzić 200 zł przechodzac metr od pasów?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2008-01-21 21:03:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Użytkownik "Regand" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Do 250zl jest dla pieszego na pasach jak leci na czerwonym.
    > Do 500zl jest dla kierowcy jak jedzie na czerwonym.

    a jak trafisz na takiego co mu podpadniesz to 1kpln za stworzenie zagrozenia
    w ruchu

    Icek

  • 5. Data: 2008-01-22 00:45:52
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś praktykował już czy można oszczędzić 200 zł przechodzac metr od
    > pasów?

    rotfl.

    dobre

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 6. Data: 2008-01-22 07:11:53
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    PlaMa pisze:

    > Ktoś praktykował już czy można oszczędzić 200 zł przechodzac metr od pasów?

    AFAIK musisz przechodzić na przejściu dla pieszych, jeżeli znajduje się ono nie
    dalej, niż 50 metrów.

  • 7. Data: 2008-01-22 07:34:32
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Jan 2008 21:05:27 +0100,
    PlaMa <m...@w...pl> screamed:

    > Ktoś praktykował już czy można oszczędzić 200 zł przechodzac metr od pasów?

    Z tego co wiem - nie, ale czekam niecierpliwie. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 08:34:11 user up 11594 days, 20:29, 1 user, load average: 0.75, 0.71, 0.93 ]

    We don't want the television script good. We want it Tuesday. -- Dennis Norden

  • 8. Data: 2008-01-22 07:37:40
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Jan 2008 08:11:53 +0100,
    qwerty <q...@p...fm> screamed:

    > AFAIK musisz przechodzić na przejściu dla pieszych, jeżeli znajduje się ono nie
    > dalej, niż 50 metrów.

    Kto go według Ciebie zmusi to przechodzenia po przejściu? Nie musi
    a powinien. Może przechodzić poza przejściem, gdy odległość od przejścia
    przekracza 100m. (Art. 13.2 PoRD z zastrzeżeniem 13.3..7).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 08:35:20 user up 11594 days, 20:30, 1 user, load average: 0.75, 0.71, 0.93 ]

    Resistance is useless! (If < 1 Ohm)

  • 9. Data: 2008-01-22 09:42:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    dekazzze pisze:

    > rotfl.
    > dobre

    Nie wiem czemu Cię tak to śmieszy?
    Jedną z urbanlegends jest to, że przechodząc metr od pasów podpadamy pod
    przejście w niedozwolonym miejscu a nie wejściu na przejście na
    czerwonym :D Różnica metra i 200 zł :)

    Ciekaw jestem czy w praktyce ktoś to przetestował :D

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 10. Data: 2008-01-22 09:50:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PlaMa pisze:

> [...]
    > czerwonym :D Różnica metra i 200 zł :)
    >
    > Ciekaw jestem czy w praktyce ktoś to przetestował :D

    Faktem jest, że za przejście na czerwonym jest wyższa kara niż za
    przejście w niedozwolonym miejscu. Swego czasu przeszedłem na pasach na
    czerwonym, ale wytargowałem z policjantem tylko 50zł mandatu, tyle że za
    przejście w miejscu niedozwolonym.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz