  • Data: 2006-05-18 19:17:38
    Temat: Re: Majątek odrębny i wspólny.
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e4i820$fu$1@news.onet.pl...

    > To w jakim celu kodeks wprowadza wogóle pojęcie wierzytelności z tytułu
    > wynagrodzeń?

    wierzytelnosc to prawo do wynagrodzenia /niewyplaconego/.. prawo zadania
    wyplaty wynagrodzenia.... w momencie jak pracodawca przedstawia do
    dyspozycji kase to jest to jjuz wynagrodzenie a nie wierzytelnosc z tytulu
    wynagrodzenia

    > I dlaczego określa że w kwestii wynagrodzeń jedynie POBRANE wynagrodzenia
    > stanowią majątek wspólny?

    bo tak postanowil ustawodawca... zadajesz dziwne pytania

    przeca tak stanowi przepis