  • Data: 2014-05-12 12:53:12
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A dotrze że nie chodzi o samą szybkość ale też przewidywalność? KM jest
    > dużo mniej przewidywalna. To raz. Nie mówimy też o zdarzeniu o małych
    > konsekwencjach (minutowe spóźnienia do pracy), tylko o jakimś większym
    > wydarzeniu życiowym. Więc nalezy poświęcić nieco procesów myślowych
    > i przewidzieć że może coś pójść nie tak.

    Tak, tylko, że odnosiłem się do innych słów, a nie do konkretnego
    przypadku, prześledź wątek. Odnosiłem się do stwierdzeń arbitralnych, a
    nie do tego przypadku, bo tak na prawdę jest zbyt wiele niewiadomych aby
    ten przypadek oceniać. Sam pamiętam, jak spóźniłem się na ekspress z
    winy PKP - ogłoszono opóźnienie pół godzinne (co pozwalało mi jeszcze
    zdążyć i nie musieć korzystać z alternatywnej komunikacji), a jak się
    okazało, opóźnienie było ponad godzinne. Więcej - po rozmowie z obsługą
    pociągu w momencie ogłaszania wielkości opóźnienia było pewne,że będzie
    one co najmniej godzinne, gdyż szybciej pociąg nie pojedzie. Więc nie
    oceniam tego przypadku, burzę się co najwyżej na arbitralne
    stwierdzenie, że coś jest zawsze bardziej efektywne.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl