  • Data: 2014-05-11 00:03:44
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.05.2014 23:58, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-10, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Konsekwencją braku myślenia.

    Jestes.... jakby to delikatnie.... napisac.

    Nie wiem, nie potrafie delikatnie. to nie napisze.

    Podumuje tylko to, co ci do lepetyny nie wchodzi.

    Gdyby nie dzialania hakerow nie zaszlaby ani jedna taka sytuacja. Dzieki
    dzialonim hakera zaszlo ich troche.

    A teraz mozesz tupac do bolu w samotnosci.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)