  • Data: 2014-05-10 14:16:03
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Malpy i Delfiny" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lkl3l2$ck5$1@node2.news.atman.pl...

    > Poniekad. Bo znam realia, nie tego jednego przypadku, ale ogolne. Sam
    > przez niemal cale studia dojezdzalem przez cale miasto. Zbiorkomem.
    > Czasem z przesiadka. Z dokladnoscia +/- 10 minut. W zwiazku z czym nie
    > planowalem jakichs mega wiekszych zapasow czasowych przed waznymi
    > egzaminami itp.
    > Stad tez ironizuje gdy slysze o tym, ze powinien zaplanowac podorz tak,
    > ze jakby na tej trasie pojawila sie nawet Godzilla, to miec zapas.

    Ja akurat też tak miałem. Autobus z akademików na uczelnie jeździłco prawda
    30 minut, ale był co 10 minut. Zapas 20 minut był wystarczający, bo to
    dawała dwa autobusy. Przy czym normalnei celowało się tak z 15 minut przed
    egzamine (dodatkowy zapas czasu) no i nikt nie wydziwiał ze stoperem, więc
    sądze, że te 15 minut spółnienia spokojnie by wybaczona - miałbym mniej
    czasu na pisanie i tyle.

    Zdaje się, ze w tym konkretnym wypadku doszło do niekorzystnego splotu
    wydarzeń:
    1) abiturient celował na styk;
    2) MPK nie poinformowało o zmianie trasy.
    3) Abiturient poją złą taktycznie decyzję i zamiast wysiąść z tramwaju na
    kolejnym przystanku i kontynuoać drogę pieszo, co pozwoliłoby mu zdążyć
    przed zcasem pojechał tym tramwajem do końca trasy.