    From: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ma szanse?
    Date: Sat, 10 May 2014 13:47:46 +0200
    <lki59a$gfg$4@node2.news.atman.pl> <g...@n...chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <g...@n...chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <lkivt6$1nt$3@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lkj5is$ia6$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lkjq11$6vr$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 10.05.2014 11:37, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Rozumiem że kolejny raz zdanie "masz racje" obracasz w żart? ;-)

    Poniekad. Bo znam realia, nie tego jednego przypadku, ale ogolne. Sam
    przez niemal cale studia dojezdzalem przez cale miasto. Zbiorkomem.
    Czasem z przesiadka. Z dokladnoscia +/- 10 minut. W zwiazku z czym nie
    planowalem jakichs mega wiekszych zapasow czasowych przed waznymi
    egzaminami itp.

    Stad tez ironizuje gdy slysze o tym, ze powinien zaplanowac podorz tak,
    ze jakby na tej trasie pojawila sie nawet Godzilla, to miec zapas.

    > I znouw żart? Cieszę się ;-)

    Znow poniekad. Skoro wiesz, na kogo mozna sobie popatrzec to domyslam
    sie, ze bywasz ;)

    Mozesz tez miec info od takich co bywaja.

    > wiadomo. To juz bodaj kogutek mówil, ze w dupie ma bycie wiarygodnym na
    > newsach :)

    > super

    p-przez-internet-be

    > Rzeczywiscie ciekawostka.

    No i wlasnie - nie pisze tutaj czegos fikcyjnego. PAmietam, ze slyszalem
    lub czytalem, ale nie pamietam kiedy dokladnie ani gdzie.

    to odnosnie pierwszego co nie znalazlem, ale tez masz dostep do Google ;P

    > Ale to jednak zupełnie inny przypadek i to nie tyle dziury co po prostu źle
    > zaprojektowanego systemu.

    No ale przelew jest przelew.

    NAwet jak bank oddal kase klientom, to oni musieli ponownie zaplacic
    przelewem za prad czy co tam akurat mieli zdefiniowane.

    > Zmiana danych przelewu zdefiniowanego bezp otwierdzenia hasłem - to tylko
    > PKO mogło cos takiego wymyslic.

    ZTCP to nie tylko PKO ma wtopy. O wiekszosci wtop sie nie slyszy.

    > W artykule pisza ze nie uznali reklamacji. Ciekawe czy uznali ja w sądzie.
    > Bo sprawa wydaje się mimo wszystko dośc jasna - to bank źle zaprojektował
    > system a pisac o niezweryfikowaniu nr konta przy przelewie zdefiniowanym to
    > jakas kpina...

    Mowisz masz kolejna ciekawostke :D

    http://niebezpiecznik.pl/post/okradli-go-przez-karty
    -zblizeniowe-a-banki-nie-chca-oddac-pieniedzy/?simil
    arpost

    > Ależ absolutnie...

    > no ale przeciez piszesz o płaceniu karta...
    > chcesz płacic i jednoczesnie jej nie uzuywac...?

    Moze byc gorzej :D

    Mozesz jej nie uzywac a jadnoczesnie placic ;)

    http://niebezpiecznik.pl/post/ataki-na-zblizeniowe-k
    arty-kredytowe-rfid/?similarpost

    Dodaj sobie RSS niebezpiecznika - polecam - jest fajnie :D

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)