    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ma szanse?
    Date: Sat, 10 May 2014 13:34:02 +0200

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:lkkuin$hp$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy to jest ta sama sprawa?
    > http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425,15927148,Prze
    z_awarie_tramwaju_spoznil_sie_na_mature__Rozwaza.htm
    l#LokKrajTxt

    Na ile znam Kraków, to teoretycznie może chodzić o ten sam przypadek. W ul.
    Lubicz właśnie sie wjeżdża z Ronda. Nie wiem, gdzie jest ta szkoła, w
    której on miał zdawać maturę. Ale jeśli faktycznie chłopak sie dowiedział o
    zmianie trasy po ruszeniu z ronda, to następny przystanek już jest dość
    daleko.