  • Data: 2014-05-09 20:08:28
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2014 19:53, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Na razie się nie zdziwiłem...

    Widzisz, nasz maturzysta tez sie przez lata nie zdziwil... ;)

    > Mylisz wpłate w jakims byle punkcie z przelewem?
    > Przelewy to się w banku robi.

    Albo na poczcie. Albo w punkcie oplat.

    > I to całkiem niedawno.

    > A to przegapiłem.

    wredne i podstepne. banki /niektore/ wprowadzily detekcje wklejania i
    kaza przepisac 4 ostatnie cyfry rachunku recznie /nie wiem ktore banki,
    tak slyszalem/

    > Tak samo jak ci moga karte zeskanowac przy płatnosci.

    Jednak inaczej troche. Karta - rzecz fizyczna.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)