  • Data: 2014-05-09 14:09:05
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.05.2014 13:24, Wojciech Bancer wrote:

    > Nie ma też obowiązku by myśleć i być przewidującym, zwłaszcza
    > w stosunkowo ważnych chwilach w życiu.

    Moje doswiadczenie pokazuje, ze wraz z coraz wieksza iloscia wydarzen
    coraz latwiej przewidywac na przyszlosc. Bo doswiadczenie i praktyka na
    to pozwalaja. W przypadku gdy robi sie cos pierwszy raz, wielu rzeczy
    mozna nie przewidziec lub zle oszacowac.

    > Jakby mu zależało, to nie tylko by zaplanował podróż taksówką,

    Ale po co mial planowac taksowke? Zeby utknac w korkach o tej porze?
    Kiedy jego doswiadczenie podpowiadalo mu, ze mniejsze ryzyko spoznienia
    jest, gdy wybierze tramwaj.

    A ze pewnie nigdy wczesniej nie jechal na mature (lub inne wazne zyciowe
    wydarzenie) to awaria sparalizowala jego plan.

    > czy ze znajomymi, ale także zaplanował to z wyprzedzeniem,
    > zamówił np. taxi dzień wcześniej i z odpowiednią rezerwą
    > czasową.

    Proponuje zamawiac taksi miesiac wczesniej ;) Wieksza pewnosc.

    > Więc sorry, w krytycznych sytuacjach należałoby się zabezpieczyć
    > ciut bardziej niż "a tam se wyjdę 20 minut wcześniej".

    Powtarzam pytanie: ile minut wczesniej byloby wlasciwym zabezpieczeniem?

    Moze 120 minut - to na nogach dojde, jakby co.

    A jak skrece kostke to co? Ile minut doliczyc na wypadek skrecenia kostki?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)