  • Data: 2014-05-09 13:22:32
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Teraz mlodzi to maja platnosci zblizeniowe w komorkach, a nie jakas
    > gotowke ;)

    Ja też mam (w karcie, nie w komórce) i sobie chwalę, ale gotówkę zawsze
    mam przy sobie. Na wszelki wypadek. A już w ogóle nigdy nie tankuję nie
    mając przy sobie tyle gotówki, żeby zapłacić za zatankowanie. Płacę kartą.
    Ale niech się coś spier... z terminalem, z łącznością, z czymkolwiek...

    Jadąc gdzieś daleko też oprócz GPS-a zabieram mapę. Nigdy z niej nie
    korzystam, ale mam, w razie gdyby elektronika zawiodła.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/