  • 1. Data: 2007-09-11 05:12:46
    Temat: Re: MS Office"domowy" kupiony na dzialalnosc gospodarcza.
    Od: Janusz <j...@a...net.pl>

    On Sat, 8 Sep 2007 18:59:36 +0200, Fantom wrote:
    > Mam pytanie : czy moge kupic na firme Office "Domowego lub "edukacyjnego" ?
    > No bo rozumiem ze zakup nie jest nielegalny i moge kupic i wciagnac w
    > koszty.
    > A zgodnie z licencja MS nie moge go uzywac do celow dzialalnosci
    > gospodarczej wiec nie bede uzywac. Ale zainstaluje go na kopmie w domu
    > "typowo domowym" a nie firmowym.

    Ja mam inne pytanie:
    Czy US powinien interesowac sie prywatnymi uzgodniedniami? W koncu
    moze kupic na firme i uzywac swiadomie lamiac umowe licencyjna.
    I jak MS chce to moze wytoczyc mu sprawe cywilna, ale sam, zlamanie
    takiej umowy nie jest scigane przeciez z urzedu i urzedowi nic do
    tego.

    Poza tym... Zawsze mogles dokonac zakupu zeby sie przekonac ile wart
    jest produkt MS wiec dokonujes zgo w celach zapoznawczych, zeby
    pozniej kupic wersje full wypas i dopiero jej uzywac w celach
    komercyjnych.

    Poza poza tym... czy w umowie pisze wyraznie ze nie moze byc uzyte do
    celow komercyjnych czy ze nie wolno do celow DG? Raczej to pierwsze.
    Ja bym sie zastanowil czy napisanie i wydrukowanie *sobie* paru stron
    tekstu jest celem komercyjnym? Co innego jakbym pisal dokumentacje dla
    konrahentow itp.