  • 1. Data: 2007-09-10 22:08:49
    Temat: Które to przepisy (publiczne zniesławienie)
    Od: ZB <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl>

    Jeśli ktoś publicznie (na ogólnodostępnych forach Internetowych) pomawia
    inną osobę o kradzież oprogramowania, i sugeruje oszustwa (używając
    "maskujących" słówek: "to mi pachnie", "nie wiem, czy on to ma legalnie" itd.)
    - to pod jaki przepis KK to podpada?
    --
    ZB

  • 2. Data: 2007-09-10 22:21:48
    Temat: Re: Które to przepisy (publiczne zniesławienie)
    Od: ZB <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl>

    Dnia 10.09.2007 ZB <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl> napisał/a:

    > Jeśli ktoś publicznie (na ogólnodostępnych forach Internetowych) pomawia

    Mam jeszcze pytanie dodatkowe: czy jeśli dzieje się to na forum moderowanym
    - czyli taki post jakiś pracownik właściciela forum (lub nawet on sam
    osobiście) zaakceptował, i dopuścił do upublicznienia (nawet nie informując
    osoby, której sprawa dotyczy) - to czy właściciel takiego forum w takim
    wypadku też przyjmuje na siebie odpowiedzialność, skoro świadomie i
    dobrowolnie dopuścił do takiej publikacji?
    --
    ZB

  • 3. Data: 2007-09-10 23:34:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik ZB napisał:
> [...]
    > wypadku też przyjmuje na siebie odpowiedzialność, skoro świadomie i
    > dobrowolnie dopuścił do takiej publikacji?

    Tak.

    Zapoznaj się z 212 kk

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2007-09-11 08:51:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ZB" <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl> napisał w wiadomości
    n.no-net...
    > Jeśli ktoś publicznie (na ogólnodostępnych forach Internetowych) pomawia
    > inną osobę o kradzież oprogramowania, i sugeruje oszustwa (używając
    > "maskujących" słówek: "to mi pachnie",

    To mi pachnie pieniactwem i nygustwem;))
    Osoba pracująca i uczciwa na takie pierdy nie ma czasu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-09-11 09:11:45
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-09-2007 o 01:34:42 Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Tak.
    > Zapoznaj się z 212 kk

    Jest tez prawo prasowe.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-09-11 12:01:48
    Od: ZB <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl>

    Dnia 11.09.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:

    > Jest tez prawo prasowe.

    Dzięki Wam.
    --
    ZB

  • 7. Data: 2007-09-11 12:28:34
    Od: ZB <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl>

    Dnia 11.09.2007 Nostradamus <l...@p...fm> napisał/a:

    > To mi pachnie pieniactwem i nygustwem;))
    > Osoba pracująca i uczciwa na takie pierdy nie ma czasu.

    ..zatem zajmij się Waćpan pracą, a nie pierdzeniem - to będziesz miał Acan
    ciekawsze zapachy.
    --
    ZB

  • 8. Data: 2007-09-11 13:08:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ZB" <zbREMOVE_THIS@AND_THISispid.com.pl> napisał w wiadomości
    n.no-net...

    > ..zatem zajmij się Waćpan pracą, a nie pierdzeniem - to będziesz miał Acan
    > ciekawsze zapachy.

    Toś błysnął ;))