  • From: "TMK" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MPK - znow...
    Date: Thu, 11 Aug 2005 08:12:03 +0200

    Maverick31 napisał:

    > Na zone chcesz zlozyc zawiadomienie ?? Ze okradla przewoznika nie placac
    > naleznosci za przewoz??

    okradła? chyba żartujesz... żona spłaciła "dług" w kwocie 52x większej od ceny biletu
    i gdyby MPK przysłało wtedy informację o jeszcze jakimś przejeździe na gapę, to
    byłoby również uregulowane. Nie wiem czy kiedykolwiek oglądałeś kalkulację od
    windykatorów, ale ich dodatkowe koszty są procentowo największe i IMHO to zakrawa na
    naciąganie. A tak, to wygląda że MPK miało temat w d... przez kilka lat, jakaś
    firemka wykupiła zadłużenie za grosze i teraz koniecznie chce _wyłudzić_ dużo
    większą kwotę. Wiem, że maja takie prawo, ale z tego co się dowiedziałem (fragment
    ustawy w tym wątku), to nikt nie ma obowiązku zapłaty po takim czasie. Żebyś nie
    myślał, że jestem naciągaczem, to powiem Ci tylko że żona, jak się dowiedziałem,
    miała ze mną bardziej nieprzyjemną rozmowę, niż by chciała. O sposobie (metodach)
    odzyskiwanie długów nie będę pisał, bo było już tego dużo na grupie.

    --
    Pozdrawiam, TMK