  • Data: 2005-01-24 11:22:31
    Temat: Re: MPEC liczy za ciepłą a daje zimną wodę ...
    Od: PrzemekB <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 23 Jan 2005 10:39:09 +0100, na pl.soc.prawo, Urko napisał(a):

    > 5 moje pytanie dotyczyły tylko stosunku z MPEC które dostarcza
    > cw do mieszkania - hmmm a moze nie do mieszkania tylko do budynku,
    > a mzoe pytanie winno brzmieć kto dokladnie mi dostarcza cw: Administracja
    > czy MPEC?

    MPEC raczej dostarcza do budynku. Niesprawną (brak recyrkulacji) instalacją
    wewnątrz budynku MPEC nie interesuje. Jeżeli do licznika/wlotu wymiennika
    jest OK, to dla nich sprawa jest zamknięta. Pogonić musisz administrację,
    żeby naprawili instalację w budynku. Też tak miałem. Lokatorzy się zebrali
    nasmarowali skargę i okazało się, że "pan Kazio" zapomniał odkręcić zaworu
    w piwnicy. Spółdzielnia cieszyła się, bo zużycie spadło (brak strat na
    grzanie rur w pionach) a rachunki wzrosły, bo każdy przed myciem 10 litrów
    przez licznik puszczał do kanalizacji. Zawór odkręcili i jest OK.

    --
    Pozdr.

    Przemek