  • Data: 2005-01-28 18:29:38
    Temat: Re: MPEC liczy za ciepłą a daje zimną wodę ...
    Od: Wwa <w...@t...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    > 1 jesli zawór czerpany to kran to do pionu mam do niego ok 1,5 m
    > 2 do spuszczenia wody z przewodu w moim mieszkaniu potrzeba więc
    > max 20s (tak około)
    > 3 budynek ma 6-8 lat tak więc statystycznie przewody cyrk. winein miec
    > 4 dziekuje za wykład z hydrauliki - napewno sie przyda
    > 5 moje pytanie dotyczyły tylko stosunku z MPEC które dostarcza
    > cw do mieszkania - hmmm a moze nie do mieszkania tylko do budynku,
    > a mzoe pytanie winno brzmieć kto dokladnie mi dostarcza cw: Administracja
    > czy MPEC?

    I to jest to.
    Z.w. na potrzeby c.w.u. podgrzewana jest najprawdopodobniej w
    wymienniku, wezel cieplny najprawdopodobniej jest MPEC, Instalacja
    wewnetrzna nalezy do wspolnoty/spoldzielni (do wybrania wg stanu
    faktycznego). W MPEC zamawia się ciepełko i jezeli w najzimniejsze dni
    jest za zimno to zamowiono go zbyt malo.
    Wnioskuje ze macie zle wyregulowane zawory pod pionowe na c.w.u.
    najprawdopodobniej nie ma klopotu z temperatura wody w pionach
    najblzszych wezlowi czyli temat nalezy wrzucic administracji. Ale jezeli
    w/w piony maja tez klopoty to nalezy wezwac MPEC ktory musi ustawic
    wyzsze panometry w wezle ( tylko oni maja dostep ).
    Wwa