    From: k...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: MELDUNEK, DOWOD TOZSAMOSCI A WYJAZD ZAGRANICZNY :)
    Date: Fri, 25 Jan 2008 01:16:48 -0800 (PST)

    On 25 Sty, 09:04, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał

    > I jeszcze: gdybyś miał dowód z adresem pod którym nie mieszkasz, popełniłbyś
    > wykroczenie niedopełnienia wymeldowania się.

    hmmmmm ogolnie Dowod tozsamosci mam i sie kurzy gdzies w biurku ;]
    ale to jest dowod ze starym adresem zamieszkania. Niemam zadnego
    dowodu tozsamosci z np. potwierdzeniem wymeldowania (hmmm puste pole w
    adresie ;] )
    Droga rzecz... piszecie Panowie ze jesli popelnie wykroczenie, moge
    byc zarzymany...
    Pomijam jakies wykroczenia bo mam mam czyste konto :) ale chociazby
    przypadek z tym kontrolerem... Czy moze wezwac policje, a policja
    hmmmm .... wiasc mnie na komisariat i postawic jakies wykroczenie :)
    pytam bo nigdy niemalem kontaktow z policja, sadem, wymiarem
    sprawiedliwosci :) a wczorajszy incydent troche mnie zdenerwowal :)