  • Data: 2008-01-25 11:02:21
    Temat: Re: MELDUNEK, DOWOD TOZSAMOSCI A WYJAZD ZAGRANICZNY :)
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 25, 10:16 am, k...@o...pl wrote:

    > Pomijam jakies wykroczenia bo mam mam czyste konto :) ale chociazby
    > przypadek z tym kontrolerem... Czy moze wezwac policje, a policja
    > hmmmm .... wiasc mnie na komisariat i postawic jakies wykroczenie :)
    > pytam bo nigdy niemalem kontaktow z policja, sadem, wymiarem
    > sprawiedliwosci :) a wczorajszy incydent troche mnie zdenerwowal :)

    To znaczy ze policja wziela by cie na komisariat i tam starala sie
    ustalic twoje dane osobowe. Cos tak jak ty chcesz dostac zaswiadczenie
    ze mieszkasz tam gdzie mieszkasz tylko robi to za ciebie policja. Ale
    w wypadku takiego wezwania (co chyba kontroler dobrze wiedzial)
    pusciliby cie a kontroler dostal ochrzan za bezpodstawne wezwanie.

    @sympatyczna- dowod ze starym adresem, czytac ze zrozumieniem.