  • Data: 2005-12-23 14:03:16
    Temat: Re: Lżenie IV RP i kaczego wodza.
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Kiedyś wrócisz :-) Zresztą większość krajów lżenie głów państw obcych
    > również uważa za przestępstwo (w Polsce art. 136§3 kk), tak więc na
    > Twoim miejscu nie liczył bym nawet na ekstradycję. Załatwią to na
    > miejscu. Możesz się już zacząć bać :-)

    Masz oczywiście rację. Ja tylko dodam, że częśc tego, o co chodzi
    pytaczom w podobnych sytuacjach (elekcja Kaczyńskiego i dosadne
    komentarze) to nie żadne lżenie a krytyka. A ta jest dozwolona, rzecz
    oczywista z wolności słowa.

    Zresztą nie widzę powodu, żeby kogokolwiek lżyć. Obojętnie czy to
    prezydent czy lump. Za to krytyka wskazana, nawet dosadna, szczególnie w
    przypadku tak ważnego urzędu.

    Pamiętajmy jaki jest sens ochrony prezydenta - chodzi o poszanowanie
    urzędu a nie człowieka. Człek niech zapracuje na szacunek.

    --
    pzdr
    MiKeyCo