  • Data: 2005-12-23 14:28:45
    Temat: Re: Lżenie IV RP i kaczego wodza.
    Od: "Wojtek" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2) Czy naprawdę wolno mi wyśmiewać murzynów, niepełnosprawnych, żydów,
    > gejów, itp...

    z tego co widze, to w Polsce jest to dopuszczalne. w stosunku do
    niepelnosprawnych uwazam za szyderstwo brak podjazdow czy wind do budynkow,
    wysokie krawezniki itp.
    wobec gejów nie ma w Polsce spolecznego (ani politycznego) przyzwolenia i
    dlatego wysmiewaja sie z nich wszyscy, bija podczas manifestacji itp.
    wobec spolecznosci zydowskiej atmosfera jest wroga od niepamietnych czasow,
    wysmiewaja sie z nich nawet politycy i księża.
    Murzyni sa przez nasz katolicki narod traktowani jak cos gorszego, glupszego
    i bardziej prymitywnego. Wielu czarnoskorych opowiadalo o codziennych
    ponizeniach jakich doswiadczali w naszym kraju.

    Twoje przyklady sklaniaja mnie do twierdzenia ze skoro jest przyzwolenie na
    takie rzeczy, to wolno.

    W takim razie moge zaryzykowac twierdzenie, ze dzisiaj maly Kaczorek z
    pękatym brzuszkiem wygladal smiesznie skladajac przysiege prezydencka.
    --
    wojtek