  • Data: 2017-12-30 19:25:02
    Temat: Re: Lusterko samochodowe z kamerą
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-12-17 o 21:14, Animka pisze:
    > Bardzo mi się ta rzecz spodobała i chciałabym komuś dać w prezencie na
    > urodziny.
    > Nie wiem tylko czy takie lusterko złodziej może szybko ukraść. Tak
    > myślę, że jak się idzie do domu to to lusterko się ze soba zabiera, bo
    > inaczej to nie byłoby sensu kupować.
    > http://allegro.pl/lusterko-wsteczne-z-kamera-rejestr
    ator-jazdy-8gb-i7065896937.html

    Dawniej faktycznie zabierało się z samochodu czasem nawet akumulator,
    ale chyba to już n te czasy. Teraz kradzieże wyposażenia samochodu
    zdarzają się sporadycznie, a jeśli zdarzają, to raczej nie chęci
    korzyści, tylko złośliwości. Kamera (rejestrator) kosztuje 100 zł w
    sklepie. GPS-a kupiłem ze dwa lata temu za 50 zł. To nikt mądry ne
    będzie czegoś takiego kradł. Przecież nie sprzeda tego za więcej, niż
    20~30 zł, a za włamanie może dostać bezwarunkową karę pozbawienia wolności.